(Wo)men in black

November kommer bli mycket spännande för min del. Bortsett från rysaren "Lyckas Drutten lämna in kursportfolion i tid den 2:a november?" så är jag medbjuden till ett par stora events.

Det där med klädvalet är svårt när det gäller sådant. Formell klädsel gäller. Betyder det svart? Betyder det övertäckta axlar/knän/rygg? Ingen urringning? Djup urringning? ;-) Jag passade på att fråga min pojkvän. Skickade ett par bilder på svarta formella klänningar, plus en korallfärgad klänning. Till svar fick jag: "Jag gillar den korallfärgade klänningen". Och så skickade han med en bild från förra årets ceremoni för att ge mig bättre förståelse för vad som gäller.... alla tjejer hade svarta klänningar... black it is, I suppose!



Eller kanske vågar man sig på metallic-trenden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0