Pose for me


Tegelstenskameran är här. Visserligen ser den inte ut som en tegelsten. Men den känns som en. Armmuskler, here I come! Men jag är superexcited! Julklapp till mig själv. Nu behöver jag bara tänka ut vad man ska ge i julklapp till resten. Mjeff, vad svårt.

Helgen som var bokad för plugg var, för övrigt, deprimerande. Måndagen var jag ohälsosam och åt Londons bästa pannkakor på My Old Dutch i Holborn. Om någon någongång ska till London. Ät där! Idag var jag ohälsosam och åt brownies med glass på The Breakfast Club i Shoreditch. Hmm, kanske borde fundera på ett gymmedlemskap. :-S

Och så slutligen, några djupa tankar... gasräkningarna lär snart öka rejält. Brrr! Och jag saknar mamma!

Kommentarer
Postat av: sarahjälmeby'

du gjorde rätt i att välja en systemkamera! men samtidigt har jag själv också funderat på att önska mig canon G12 (har en systemkamera) för att det är så sjukt smidigare att ta med den över allt!

hoppas du får en br dag! kram :)

2011-10-20 @ 10:15:02
URL: http://omdubarakundese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0