Oxford Street är juldekorerad.

Julen är därmed officiell. ;-) 

Igår gjorde jag ett radikalt beslut. Jag åker inte hem till Sverige under jul! Jag kände bara att med all ovisshet, arbetsbörda och deadlines som utbildningen innebär, så orkar jag inte med en 8-12 timmars resa hem. Speciellt inte under vintern, då jag vet att sådant som buss, tåg och flyg har en tendens att krångla. Dessutom har vi en portfolio deadline den 9:e januari, så skulle jag få för mig att pyssla lite med min portfolio skulle det bli krångel att transportera den, plus material, till Sverige. Så jag låter det vara för i år. Får locka familjen hit istället.

Men julen kommer spenderas i Bath/Bristol, vilket jag ser mycket fram emot. En äkta engelsk jul. DÅ ska jag passa på att föreläsa för engelsmännen om vikten av Kalle Anka kl. 15, lära dem hur man konsumerar en Aladdin-box och hur man doppar i grytan! ;-)

Denna helg är bokad för plugg only. Men först - spännande saker! Handla mat, yay!

Kommentarer
Postat av: raffe

NOOOOOOoooooo!

2011-10-26 @ 11:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0