Livet som en student

Hälsokontroll står på schemat idag. Har registrerat mig på en vårdcentral här i London och som standardprocedur skall man på en hälsokontroll. Nu ska jag käka en fin frukost för fina blodvärden och etc. ;-O Idag kommer även kära M hem från Berlin. Yay!

Jag vet inte riktigt vad helgen kommer att bjuda på men jag borde verkligen införskaffa mig ett tvättställ. Just nu kör jag på "häng-överallt-du-kan-hänga-saker"-stil efter tvätten. Sedan bör jag väl kanske också passa på att skaffa mig en taklampa. Jag vet inte om min nakna dinglande glödlampa i taket lyckas ge där genuina hemkänslan. Och så en spegel. Jag har överlevt utan helfigursspegel i en månad nu. I nödsituationer speglar jag mig i tv-rutan.

Hå, hå, ja, ja. Livet som en student...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0