I've Had A Bad Tube Day

Idag ville Londons transportsystem irritera mig igen. Och det lyckades det med väldigt väl. Det bor nästan 8 miljoner i den här staden, men det verkar som transportsystemet bara klarar 5. Om man vill ta bussen 9.30 på morgonen är varenda en fullsmockad. Jag har velat sparka ett träd/ett stenblock hela dagen men jag får väl nöja mig med att ta ut min ilska här: ROAAAAARGIIIRAAAWRRRRRRRRRRRRRR! RAAAAAAAWR! Jag bävar för vad OS 2012 i London kommer att resultera i!

I övrigt älskar jag torsdagar. Bara föreläsningar hela dagen om Kulturkontext och om Tekniska Studier. Det är en skön kontrast mot allt praktiskt vi sysslar med. En dag då man är tillåten att ta ett break från allt vad lim, sax och kartong heter.

Idag gick vi på en vandringstur med Kulturkontext-läraren och jag fick många tillfällen att använda nya kameran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0