Bye-bye ££££££££££££££

Efter många om och men så har jag äntligen bestämt mig för en kamera. Har beställt en NIKON D3100. Planerade att köpa en superduperbra kompaktkamera först men har bestämt mig att en systemkamera är en investering! Jag kommer ju (förhoppningsvis... om jag klarar mina modules) plugga i sammanlagt 5 år. Vem vet vilka galna skapelser jag måste fotografera. Ah well... svider lite nu, men det är bättre långsiktigt.

Snart iväg till universitetet. Torsdagar är långa dagar. Ikväll ska jag förhoppningsvis på en föreläsning om Londons OS-by som är under konstruktion. Förläsaren är George Hargreaves, arkitekt och f.d. föreläsare på Harvard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0