Arkitekturnörderi #486

Ny dag! Nya krafter!

Jag fick, som redan nämnt, min feedback igår. Jag kan inte klaga. Behöver bara avsluta ett par ritningar. Handledaren tyckte att det syntes att jag lagt ner arbete på portfolion. Känns skönt att höra. Nu skall jag iväg till universitetet. Vi har inget schemalagt idag (för ovanlighetens skull)... men behöver alltså avsluta ett par saker. Under eftermiddagen tänkte jag köra på Sverige-tema! Ska äntligen besöka IKEA och sedan skall jag hem till en kurskamrat och laga köttbullar.

Och gårdagens nördiga. Jag och A (som jag besökte utställningen med) började prata om vilken slags arkitektur vi gillar. Båda nickade instämmande åt trä, grönska och böljande former. Sedan nämnde A att Bjarke Ingels är hennes favoritarkitekt. Överraskad brast jag ut: MIN MED! Sedan skrattade vi hysteriskt tillsammans över denna upptäckt.............. 

This is what makes us hyperventilate and scream "OH MY GOOOD! OH MY GOOOOD!" while clapping our hands and jumping up and down. Click the pic!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0